Odpowiedzi

2010-04-08T18:54:55+02:00
Pasjonuje ja sport, jest inteligentna i oczytana, wspaniala córka, dba o chora matke, troskliwa, ceni szczerość

jest to ładna nastolatka, zgrabna, wysportowana
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:00:46+02:00
Gabrysia Borejko – bohaterka znana czytelnikom z poprzednich części piątego tomu cyklu, pt. "opium w rosole". Mąż pożuciwszy ją z małą córeczką którą sama musiała wychowywac. Od tego momentu załamała sie i nie tryskała entuzjazmem jak dawniej.
6 2 6