Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:47:32+02:00
2(3-2x)-3 < 3(x-1)-1
6-4x-3<3x-3-1
3-4x<3x-4
-4x-3x<-4-3
-7x<-7 /:-7
x>1

2,4(x-1)-4,5 < 3(0,5-0,6x)
2,4x-2,4-4,5<1,5-1,8x
4,2x<8,4 /:4,2
x<2
2010-04-08T18:48:54+02:00
2(3-2x)-3 < 3(x-1)-1
6-4x-3 < 3x-3-1
-4x-3x < -3-1-6+3
-7x < -7 / : -7
x > 1

2,4(x-1)-4,5 < 3(0,5-0,6x)
2,4x-2,4-4,5 < 1,5-1,8x
2,4x+1,8x < 1,5+2,4+4,5
4,2x < 8,4 / : 4,2
x < 2
2010-04-08T18:50:16+02:00
1.
2(3-2x)-3 < 3(x-1)-1
6-4x-3<3x-3-1
3-4x<3x-4
-4x-3x<-4-3
-7x<-7 /:-7
x>1

2.
2,4x - 2,4 - 4,5 < 1,5 - 1,8x
2,4 x + 1,8x < 1,5 + 2,4 + 4,5
4,2x < 8,4 / : 4,2
x < 2