Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:50:20+02:00
Zad 1.
obw= 64cm
obw=2a+2b
64=2×18+2b
2b=64-36
2b=28
b=14
P=a×b
P=18×14
P=252cm²
Zad2.
12:07 do 23:05
10h58m
1h=60m
10×60 + 58 =658m
2010-04-08T19:08:34+02:00
18+18=36
64-36=28
28/2=14
P=14*18
P=252
odp. pole tego prostokąta wynosi 252 cm kwadratowe.

13-14=60
14-15=120
15-16=180
16-17=240
17-18=300
18-19=360
19-20=420
20-21=480
21-22=540
22-23=600
60-17=43
600+43+5=648
odp 648 min.