Reportaż z dowolną osobą.
Ja bym chcial z kims kto robi HIP-HOP.
I na temat HIP-HOPu
Mam to zrobic sam wiec ma to wygladac tak jak bym mial jakiegos znajomego hiphopowca :) Oczywiscie nie moze to byc jakas bardzo znana osoba jak np Tede :) Najlepiej jakas dopiero zaczynajaca mala gwiazda ze slaska :)
Na dzisiaj!! Dziekuje :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:02:28+02:00
Reprtaz z Andrzejem Skalka rozmawia (wpisz seoje imie i nawzwisko)
(ty): Witaj. Milo ze zgodziles sie na rozmowe ze mna.
AS: MIlo mi. Mam nadzieje ze nie zatrudzisz mnei pytaniami.
ty: SPokojnie. Na poczatek zadam pierwsze zasadnicze pytanie. Skad pochodzisz?
AS: Pochodze ze Slaska a wychowalem sie w (wpisz miasto). Moja rodzina nie nalezala do najbogatszych wiec postanowilem to zmienic, poprzez spiewanie i tanczenie.
ty: hmm. Dlaczego akurat hip-hop?
AS; dlatego ze to jest cos co mnie laduje pozytywna energia i pozwala mi wyzwolic emocje. cHCOCIAZ Moje piosenki nie sa slawne ale niedlugo postaram sie to zmienic.
ty: wiesz, ze jestes wschodzaca gwaizda prawda? NIedlugo moze zajmiesz miejsce Tede?
AS : o nie watpie. Tede jest profesjonalista a ja tylko amotorskim wykonawaaca kiepskeigo hip hopu. nie ma co nas porownywac jeszce daleko mi do niego.
ty: czyli uwazasz ze kiepsko spiewasz?
AS: moze nei az tak kiepsko tylko w porownaniu z Tede moj hip hop jest niczym.
ty: nie przesadzaj twoje teledyski rozeszly sie na cala polske w zaledwie godzine. wiec chyba jest co mowic ze jestes w tym dobrY?
As: moze. nei wiem. nie moge oceniac swoich mozliwosci poneiwaz i tak juz wyrazilem jak spiewam
spiewanie jest moja pasja i robie to z przyjemnosci oraz poczucia obowaizku do rodziny.
ty: widze ze narazie jestes jeszcze nei pewny swoich mozliwosci. Pogoadamy nastepnym razem a wtedy mam nadzieje ze bedziesz kims na rowni z wokalista hip hopu.
2010-04-08T19:06:28+02:00
Dzisiejszy reportaż przedstawia szesnastoletnią Kasię która marzyła by zostać hiphopowcem. I udało jej się to.

Normalna zwyczajna dziewczyna z Bytomia marzy jak każda nastolatka w jej wieku o karierze i Kasi się to udało. Śpiewać lubiła zawsze ale najbardziej hip-hop. Uwielbiała pisać piosenki i komponować muzykę. Pewnego popołudnia stwierdziła że spróbuje swoich możliwości na scenie w telewizji. Dlatego wzięła udział w kastingu do programu muzycznego "Idol". I udało się jej wygrać i zacząć robić prawdziwą kariere. Dopiero jest na samym początku góry lodowej ale wszyscy wierzą że da radę, bo skoro odważyła się wystapić w programie przed tyloma widzami to da rade także na prawdziwej scenie z prawdziwymi fanami!! Gratulacje Kasiu i powodzenia!