Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:56:07+02:00
200 pomnożyć przez 12= 2400 zł
48 tys. - 2400= 45 600 zł
45 600 : 12= 3800
3800 : 2 = 1400
Pani kowalska zarabia miesięcznie 2600 zł. a pan kowalski 1400
2010-04-08T19:06:04+02:00
X- pan Kowalski
x+200- pani Kowalska
48000- zarobki roczne p. Kowalskich
48000:12=4000-zarobki miesięczne p. Kowalskich
x+(x+200)=4000
x+x+200=4000
2x=3800
x=1900
Pan Kowalski- 1900
Pani Kowalska – 2100
1900+2100=4000
4000*12=48000