Odpowiedzi

2010-04-08T19:00:05+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:01:53+02:00
X -aktualny wiek autora
y- aktualny wiek mamy
x-4 - wiek autora cztery lata temu
y-4 - wiek mamy cztery lata temu
x-10 - wiek autora dziesięć lata temu
y-10 -wiek mamy dziesięć lata temu

4*(x-4)=y-4
10x-100=y-10

4x-16=y-4
10x-100=y-10

4x-y=-4+16
10x-y=-10+100

4x-y=12
10x-y=90

-4x+y=-12
10x-y=90

6x=78

x=13
10x-y=90
10*13-y=90
-y=90-130
y=40

Odp.Autor wypowiedzi ma 13 lat.
1 5 1
2010-04-08T19:02:19+02:00
X - obecny wiek autora
x - 4 - wiek mamy 4 lata temu