Odpowiedzi

2010-04-08T18:58:38+02:00
Skala 1:200, czyli pomniejszone 200 razy, więc:
54m²/200=
=0,27m²=2700cm²

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:00:41+02:00
1m²=10 000cm²
54m²=540 000cm²

skala 1:200
1cm na planie=200cm w rzeczywistości
1cm² na planie=200²=40 000cm² w rzeczywistości
x cm ² na planie=540 000cm² w rzeczywistości

......................................
x=540 000:40 000
x=13,5cm ²bedzie na planie miała ta podłoga