Najukochańsza mama
Dzień zdrowia Najserdeczniejsze życzenia
Wszelka pomyślność
Wiele zdrowia
Pogoda ducha
Sukcesy zawodowe
Spełnienie marzeń
Kochająca córka



Zredaguj życzenia imieninowe , w których wykorzystasz wszystkie utworzone wyrażenia . Podkreśl przydawki .. dam Naaj

3

Odpowiedzi

2010-04-08T19:00:57+02:00
Najukochansza mama, mamusia. Dzis jej imieniny, dzien, w ktorym skladam najserdeczniejsze zyczenia: wiele zdrowia, wszelkiej pomyslnosci, pogody ducha, sukcesow zawodowych, spelnienia najskrytszych marzen.
Kochajaca corka < podpis.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T19:03:14+02:00
Najukochańsza mama
Dzień zdrowia Najserdeczniejsze życzenia
Wszelka pomyślność
Wiele zdrowia
Pogoda ducha
Sukcesy zawodowe
Spełnienie marzeń
Kochająca córka


Najukochansza mamo !
Dzis imieniny, dzien, w ktorym skladam najserdeczniejsze zyczenia: wiele zdrowia, wszelkiej pomyslnosci, pogody ducha, sukcesow zawodowych, spelnienia najskrytszych marzen.
Kochająca córka np. Karolina ;)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:05:46+02:00
*Najukochańsza* mamo!
W dniu *Twoich* imienin chcę złożyć Ci *najserdeczniejsze* życzenia: *wszelkiej pomyślności*, wiele zdrowia, pogody ducha, sukcesów zawodowych, spełnienia marzeń oraz wszystkiego o czym marzysz.
*Twoja* *kochająca* córka.


*...* - przydawki
11 2 11