Wybierz zestaw, który przedstawia kolejność nazw hominidów od najstarszego
a. Australopitek, Homo habilis, Homo sapiens, Neandertalczyk, Homo erectus
b. Homo habilis, Australopitek, Homo erectus, neandertalczyk, homo sapiens
c. Australopitek, homo habilis, homo erectus, neandertalczyk, homo sapiens

3

Odpowiedzi

2010-04-08T19:01:39+02:00
Homo habilis, Australopitek, Homo erectus, neandertalczyk, homo sapiens
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:03:18+02:00
C. Australopitek, homo habilis, homo erectus, neandertalczyk, homo sapiens
3 5 3
2010-04-08T19:06:25+02:00
C. Australopitek, homo habilis, homo erectus, neandertalczyk, homo sapiens
5 3 5