Odpowiedzi

2010-04-08T19:08:07+02:00
Martyna miała bluzkę koloru czerwonego.
Razem z moim kolegą byliśmy na przyjemnym spacerze.
Moja koleżanka jest bardzo miła.
Książka którą czytałam/czytałem była bardzo ciekawa.
Dziś świeci piękne, żółte słońce.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T19:08:43+02:00
Mała Julka chodzi od września do swojej nowej szkoły.
Moja mama gotuje na obiad lane ciasto. xD
Krakowski zamek nazywamy wawel.
W dawnych czasach ludzie inaczej przeżywali święta Bożego Narodzenia.
Kochany, puszysty kotek Puszek lubi chodzić do swojej uroczej sąsiadki.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:09:08+02:00
It's beautyfull weather. - jest piękna pogoda
My friend is handsome. - mój przyjaciel jest przystojny
My house is big. - mój dom jest duży
A colourful dress is pretty.- kolorowa sukienka jest ładna
My sister room is pink. - Pokój mojej siostry jest różowy
1 5 1