Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T13:44:58+01:00
Some dajemy w zdania oznajmujących, natomiast any w zdania pytających i przeczących.

A dajemy przed rzeczownikami, który pierwszą literą jest spółgłoska, a an dajemy przed rzeczownikami, który pierwszą literą jest SAMOGŁOSKA. ;))
59 4 59
2009-11-03T13:46:36+01:00
Some używa się w zdaniach
-twierdzących
-pytaniach kiedy jesteśmy pewni odpowiedzi

any
-w pytaniach
-przeczenia

a stawiamy przed rzeczownikami ,których pierwsza literą sa społgłoski

an stawiamy przed rzeczownikiem ktory zaczyna sie na samogłoske
48 3 48