Odpowiedzi

2009-11-03T13:49:01+01:00
Zegary, Ordery i odznaczenia oraz odznaki pułkowe, Pamiątki po sławnych Polakach, Rzemiosło artystyczne, Moda i akcesoria kobiece, Militaria, Malarstwo i grafika,
2009-11-03T17:27:27+01:00

Stanisław August Poniatowski był kolekcjonerem o szerokich zainteresowaniach - zbierał obrazy (jego galeria liczyła 2300 obrazów), ryciny (Gabinet Rycin liczył ponad 25 000 rycin), monety i medale (ponad 54 000 sztuk), przyrządy astronomiczne i meteorologiczne.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:11:11+01:00
Obrazy(był zapalonym kolekcjonerem- wydawał obiady "czwartkowe" dla uzdolnionych ludzi i fundował stypendia), odznaczenia, miał galerie obrazów i gabinet rycin, i monety oraz moda.
x)