Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:23:48+02:00
Życzenie:
- Chciałabym żebyś przyszedł dzisiaj do mnie.
- Chciałabym żebyś pożyczył mi książkę

Gratulacje:
- Moje gratululację, świetnie zdałaś egzamin.
- Gratuluję tak dobrego gustu.

Rozkaz:
- Przynieś mi ten zeszyt!
- Posprzątaj swój pokój!

Usprawiedliwienie"
- Nie przyszedłem na trening, ponieważ bardzo bolała mnie noga.
- Nie odrobiłem zadania domowego, ponieważ nie umiałem go zrobić.

Poinfromowanie:
- Jutro są urodziny mojej babci.
- Za tydzień odbędzie się zebranie rodziców.
34 4 34
Komentarz został usunięty
soryy wszystko jest dobrze
2010-04-08T19:26:03+02:00
Życzenie:
gratulacje: Gratuluję Ci zajęcia pierwszego miejsca a konkursie.
rozkaz: Zamknij to okno! Nie rozmawiaj!
usprawiedliwienie: Nie mogłam tam być, ponieważ byłam chora. Nie pożyczyłam Ci tej książki, bo wcześniej wzięła ją ode mnie kuzynka.
Poinformowanie:
5 3 5
2010-04-08T19:26:55+02:00
Życzenie: życzę sobie abyś mi w tym pomógł.
gratulacje: gratuluję ci z okazji zajęcia pierwszego miejsca w konkursie ortograficznym.
rozkaz: w tej chwili masz to posprząta!
usprawiedliwienie: proszę o usprawiedliwienie nieobecności mojej córki w dniu 25-27 kwietnia 2010 roku z powodu choroby.
poinformowanie: informujemy, że dnia 23. 04. 2010 r. odbędzie się spotkanie rady rodziców w gimnazjum nr. 1 w Warszawie w sali numer 3. Zapraszamy
5 3 5