Odpowiedzi

2009-11-03T14:11:43+01:00
Marcello Bacciarelli
Stanisław Trembecki
Adam Naruszewicz
Franciszek Zabłocki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:14:23+01:00
Wydaje mi się, że będą to osobistości uczestniczące w obiadach czwartkowych, czyli m.in.:
* Ignacy Krasicki
* Franciszek Bohomolec
* Adam Naruszewicz
* Ignacy Potocki
* Andrzej Zamoyski
* Hugo Kołłątaj
* Marcello Bacciarelli
* bracia Jan i Jędrzej Śniadeccy
* Wojciech Bogusławski
* Stanisław Konarski
* Zygmunt Vogel
* Krzysztof Hilary Szembek
* Franciszek Karpiński