Podaj nazwę regionu turystycznego lub miejscowości do których należy się udać aby zobaczyć :
-Grotę Łokietka
-Przełom Dunajca
-żubra, polskiego "króla puszczy"
-Grotę Łokietka
-Wodogrzmoty Mickiewicza
-Park Łazienkowski
-Muzeum Walki i Męczeństwa w Palmirach
-Jaskinię Raj
-połoniny (np. Caryńska, Wetlińska)
-ruchome wydmy
-molo(jedno z najdłuższych w Europie)
-największy w Polsce zamek krzyżacki zamek
-kościół archikatedralny z grobem św.Wojciecha
-najstarsza kopalnia soli w Polsce
-zespół klasztorny Paulinów

3

Odpowiedzi

2010-04-08T19:28:48+02:00
1.Ojcowski Park narodowy
2. między Sromowcami Niżnymi a Szczawnicą.
3.Gołuchów
4.tatry wysokie
5.wArszawa
6. Palmiry,
7.niewiem
8.Bieszczady
9.łeba
10.sopot
11.Chyba Gniezno
12.Bochnia
13.Wielgomłyny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:29:11+02:00
-Grotę Łokietka-ojcowski park narodowy
-Przełom Dunajca- pieniny
-żubra, polskiego "króla puszczy"-puszcza białowieska
-Grotę Łokietka-ojcowski park narodowy
-Wodogrzmoty Mickiewicza-tatry wysokie
-Park Łazienkowski-warszawa
-Muzeum Walki i Męczeństwa w Palmirach-czosnów woj.mazowieckie
-Jaskinię Raj-góry świętokrzyskie
-połoniny (np. Caryńska, Wetlińska)-beszczady
-ruchome wydmy-słowiński park narodowy
-molo(jedno z najdłuższych w Europie)-sopot
-największy w Polsce zamek krzyżacki zamek-malbork
-kościół archikatedralny z grobem św.Wojciecha-gniezno
-najstarsza kopalnia soli w Polsce-wieliczka
-zespół klasztorny Paulinów-częstochowa
3 3 3
2010-04-08T19:30:56+02:00
1. Grota Łokietka - Ojców
2. Przełom rzeki Dunajec przez wapienne pasmo górskie Pienin między Sromowcami Niżnymi a Szczawnicą.
3. W Puszczy Białowieskiej
4. Sa to wodospady w Tatrach Wysokich
5. Park łazienkowski znajduje sie w Warszawie :)
6. To muzeum znajduje sie w Warszawie tez
7. Ta jaskinia znajduje sie w Chęcinach
8. połoniny (np. Caryńska, Wetlińska) znajduja sie w Bieszczadach
9. Ruchome wydmy znajduja sie w Łebie lub w Słowińskim Parku Narodowym
10. Molo to w Sopocie
11. Zamek W Malborku
12. Bazylika prymasowska Wniebowzięcia NMP w Gnieźnie
13. Wieliczka
14. Znajduje Sie na Jasnej Górze.

Prosze Bardzo :) Mysle ze pomoglem :)
2 5 2