Odpowiedzi

2009-11-03T14:02:22+01:00
Najlepszy na świecie
odpowiedzialny i przezorny
czasem też pokorny
dobrym człowiekiem
kto segreguje śmiecie
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:04:34+01:00
Chyba równoważników ;)


Reklama:
Chcesz byc piekna i wciąż młoda? Nowy, ulepszony krem do twarzy Bies. Po nałożeniu go można poczuc ochłodę. Jedyny i uniwersalny. Pozbycie się zmarszczek. Wystarczy zadzwonic i zamówic. Nie czekaj!

2009-11-03T14:07:38+01:00
Arktika ! Truskawi zawładnęły światem .

Te pyszne lody zostały stworzone na podstawie oryginalnej receptury najlepszych szwajcarskich cukierników. Z każdym dzniem ich subtelny, wyrafinowany smak i niezrównana jakość podbijają europę. Bo nasze lody to wyjątkowe połączenie kremowej konsysencji lodów z kawałkami świeżych owoców.
Pragniesz ożeźwienia ? Kup lody ,,Arktika''

______________________________________--

a teraz druga .

'' Pozezja '' w trosce o twoją skórę

Różowe mydło ,,Poezja'' produkowane przez firmę ''Uroda'' sprawi że twoja slóra będzie gładsza, aksamitna i bardziej lśniąca. Dodaliśmy do niego krem nawilżający i wygładzający skórę, Już po tygodzniu zauważysz zmianę . Oferowane mydło to kosmety o ładnym, orzeźwiającym zapachu , dokładnie oczyszcaący i nadający się dokażdego rodzaju skóry .



Mam nadzieję że pomogłam ;D
2 3 2