Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:21:47+02:00
1. kościelna pieśń żałobna; 2. msza za zmarłych
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T19:22:33+02:00
2010-04-08T19:23:45+02:00
Rekwia - (requiem, msza żałobna, msza za zmarłych) to kompozycja mszalna wykonywana w Dzień Zaduszny jak również podczas uroczystości żałobnych. Należy do typu tzw. mszy wotywnych, czyli takich, które były zamawiane przez wiernych w intencji ulżenia cierpienia duszom w czyśćcu.
1 5 1