Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:25:35+02:00
X-stała liczba orzechów

2x+3x=35
5x=35 |:5
x=7

2x=14-liczba orzechów 1-szej osoby
3x=21-liczba orzechów 2-giej osoby
2 4 2
2010-04-08T19:27:13+02:00
2:3
2+3=5
35:5=7
2*7 = 14 - pierwsza osoba
3*7 = 21 - druga osoba
2 3 2
2010-04-08T19:29:25+02:00
X- liczba orzechów

2:3

2x+3x= 35
5x=35 /;5
x= 7

2*7= 14
3*7=21
14+21=35

Odp. Jedna osoba otrzymała 14 orzechów, a druga 21.
2 5 2