Odpowiedzi

2010-04-08T19:29:05+02:00
Rama
Amortyzator
Hamulce
Napęd
Siodło i kierownica
Dętka
Klamki
Korba
Linki
łańcuch
Manetki
Mostek
Nyple
Pancerze
Obręcz -
Opona
Pedały
Piasta
Przerzutka
Rączki
Rogi
Stery
Szprychy
Sztyca
Środek suportu
tryb
Widelec
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:35:03+02:00
1. kierownica
2. siodełko
3. hamulec
4. światło przednie
5. światło tylne
6. koła
7. łańcuch
8. pedały
9. amortyzatory
10. rama
11. szprychy
12. dętki
13. klamki ( na hamulcach)
14. linki ( do przerzutek)
15. mostek
16. piasta (tam gdzie wszystkie szprychy się "kończą")
17. widelec (mocowane jest tam przednie koło)
18. korba
19. błotnik
20. przerzutki
21. bagażnik
22. manetki
23. pancerze
24. tryb
25. rogi
2010-04-08T19:36:26+02:00
Kierownica, łańcuch, dzwonek 2koła hamulce pedały rama światła przednie i tylnie tryby szprychy dętki siodełko przeżutka rama obręcz zębatki piasta kaseta odblaski dynama amortyzator napęd bagarznik dentka błotnik linka hamulcowa nyple mostek napęd obręcz piasta rogi manetki