Odpowiedzi

2010-04-08T19:25:41+02:00
Moim zdaniem zmienią się tylko komputery i samochody. Samochody będą jak obecne statki kosmiczne, a komputery podobne do plazm;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:28:51+02:00
W 2099 roku ie będzie trzeba nosić ze sobą MP3 , bo muzyka będzie leciała przez głośniczki wbudowane w bluzki. Będziemy nosić kolorowe ubrania. nie będzie trzeba robić obiadu , bo od tego w każdym domu bedą roboty . A jak będziemy na pikniku można brać gotowe jedzenie ze soba . Uczyć będziemy sie przez internet. Samochody będą latały, a komputery będą zastąpione komórkami : ) .
1 3 1
2010-04-08T19:30:04+02:00
Ubrania będą mogą byc prawie takie ze całe nasze ciało widac - jedzienie moze byc skomplikowane np smazone ziemniaczki z pomidorem imakaronem - szkoła bedzie widoczna na komputerze i bedzie mozna tylko słuchac i patrzec - samochody bedą dwukołowe i mniejsze - komputery bedą małe jak telefon komurkowy hehe takie wymyslone ...<>3