Odpowiedzi

2009-11-03T13:59:23+01:00
Pozytywne:
przyczyniaja się do rozkładu szczatków organicznych,sa pozywieniem dla innych organizmów,
negatywne;
są czynnikiem chorobotwórczym ,zanieczyszczaja wodę
21 3 21
2009-11-03T14:24:06+01:00
POZYTYWNE:przyczyniaja sie do rozkladu szczatkow, sa pozywieniem dla innych organizmow.
NEGATYWNE:zanieczyszczaja wode.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:43:08+01:00
POZYTYWNE:
-wytwarzają wapienne skorupiaki
NEGATYWNE:
-powodują choroby
-podowują specyficzny nalot na ścianach akwarium
19 3 19