Odpowiedzi

2010-04-08T19:29:24+02:00
Władcy nie zapisani w historii, panujący przed Mieszkiem I:
- Kościsło
- Piast
- Siemowit
- Lestek
- Siemowysł

Władcy historyczni:
- Mieszko I
- Bolesław Chrobry
- Kazimierz Odnowiciel (1040 - 1058)
- Bolesław Śmiały (1058 - 1079)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:31:53+02:00
Ja znam tylko królów z dynasti piastów ale móze to Ci pomoże
Mieszko I 960-992
Bolesław Chrobry 992-1025
Mieszko II 1025-1034
Kazimierz I Odnowiciel 1034-1058
Bolesław II Śmiały 1058-1079
Bolesław III Krzywousty 1079-1138