Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:26:29+02:00
Powinien byc wierny swojej damie serca, oddany królowi, mężnie walczyc w obronie ojczyzny, rycerski, honorowy.
2010-04-08T19:27:21+02:00
Powinien odznaczać się:
-honorem
-szlachetnością
-odwagą
-obroną słabszych
-lojalnością
2010-04-08T19:27:33+02:00
Powinien odznaczać się honorem, sprawiedliwością , oddanie damie swojego serca i panu , odważny , samodzielny i dobry