Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:35:10+02:00
Szczęście
Każdy jest kowalem swojego szczęścia
Odważnym szczęście sprzyja
Szczęście uśmiechnęło sie do nas.
Urodzić się pod szczęśliwą gwiazdą- mieć w życiu szczęście.
Mieć więcej szczęścia niż rozumu

Zabawa
Przepraszam tego nie wiem
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T19:35:16+02:00
Cała zabawa na nic;i po zabawie;to nie zabawa;zabawić się

garbate,zezowate szczęście;mieć szczęście;mieć szczęście do ludzi;mieć szczęście do złodziei,oszustów itp.;mieć więcej szczęścia niz rozumu;na los szczęścia;spróbować szczęścia;szczęście w nieszczęściu;szukać szczęścia