Odpowiedzi

2009-11-03T14:18:41+01:00
1) wiadomośc z dnia 18.09.2009r.

W kopalni ,,Wujek'' zginęło 12 górników, częsc z nich zmarła w drodze do szpitali. W siedmiu szpitalach umieszczono 39 osób. Przyczyną wypadku, był zapłon metanu, choc niektórzy eksperci mówią też o możliwości wybuchu tego gazu.

2) wiadomosc z dnia 20 wrzesnia 2009r.
Prezydent USA Barack Obama wyraził nadzieję, że nowe plany obrony przeciwrakietowej w Europie sprawią, iż Rosja stanie się,,mniej paranoiczna'', jednak zaprzeczył, że odrzucił poprzedni plan, przewidujący rozmieszczenie elementów tarczy antyrakietowej w Czechach i Polsce, by zjednac sobie Moskwę

3)wiadomosc z dnia 06.10.2009r.
Nie żyje Marek Edelman. Był ostatnim przywódcą powstania w getcie warszawskim, działaczem politycznym i społecznym. Miał 87 lat
4)08-14.10.09r
AFERA HAZARDOWA- najważniejsze partie pod lupę. PO zamieszana w aferę. Donald Tusk ma mniejsze poparcie w wyborach prezydenckim


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:20:38+01:00
Wejdz na onet i tam masz kalendarz i wybierasz wszyskie wiadomosci które cie ciekawią

to jest link dla ciebie

http://wiadomosci.onet.pl/0,11,0,0,0,0,0,0,200909,0,11,0,0,0,0,0,0,200910,archiwum.html