Odpowiedzi

2010-04-08T19:33:58+02:00
Largo – tempo powolne w muzyce, z włoskiego szeroko, BPM 40 – 60.

Nazwą Largo oznacza się często środkową, powolną część cyklu sonatowego np. Symfonii, Koncertu solowego lub Sonaty.

Przykładami utworów, których częścią jest Largo są:

* Koncerty Vivaldiego - pocz. XVIII w.
* I koncert fortepianowy Beethovena - koniec XVIII w.
* Symfonia Dvoraka - XIX w.
* IX Symfonia Szostakowicza - XX w.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:34:14+02:00
Largo-szeroko
Lento-powoli
Adagio- wolno
Andante- w tempie spokojnego kroku
Moderato- umiarkowanie
Allegro- ruchliwie, wesoło
Presto- śpiesznie
Vivace- żywo, szybko
mam nadzieję ze pomogłam pozdrawiam:))
2 5 2
2010-04-08T19:41:41+02:00
Largo - szeroko
Lento - powoli
Adagio -
Andante - w tempie spokojnego kroku
Moderato - umiarkowanie
Allegro - ruchliwie
Presto - śpiesznie
Vivace - żywo, szybko
1 5 1