Odpowiedzi

2010-04-08T19:32:40+02:00
Woda mineralna,woda z kiszonych ogórków
3 1 3
2010-04-08T19:34:55+02:00
Woda mineralna, woda z kiszonych ogórków, ocet, mleko

elektrolity to poprostu sole, kwasy i wodorotlenki ;]

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:35:37+02:00
Woda mineralna, woda z ogórków kiszonych, mleko, ocet są to elektrolity

elektrolitem nie jest olej roślinny bo nie ma w nim zdysocjowanych cząsteczek

pozdrawiam cieplutko mam nadzieje ze pomogłam :)
6 4 6