Odpowiedzi

2009-11-03T14:10:48+01:00
Zachowanie....
Ula i Zenek poznali sie na swojej 'wyspie' .Zenek po jakims czasie udawał ze nie zauważa Uli, lecz potem okazało sie że on po prostu się w niej zakochał.Ula bardzo lubiła bochtera , starała się za wszelka cene mu pomóc. W każdej sytuacji chciała dla ZEnka jak najlepiej. Nawet gdy miął odjechac do wujka , zrobiło jej sie przykro , że Zenek opuszcza wyspę i że prawdopodobnie juz nigdy sie nie zobaczą.
2 4 2
2009-11-03T14:16:05+01:00
Zenek, jak i Ula są zamknięci w sobie i małomówni. Trudno każdemu z nich było powiedziec, że sie kochaja nawzajem.
List, który wysłał do Uli, kończył się zapewnieniem, że Zenek nigdy nie zapomni Uli i któregoś dnia wróci do Olszyn.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:18:37+01:00
Ula poznając Zenka na wyspie, chciała nawiązać z ni jakiś kontakt. Niestety nie udawało jej sie to ponieważ Zenek nie chciał nic o sobie powiedzieć. Ula gdy dowiedziała się o kradzieży, pomogła mu i oddała pieniądze przekupce. Dziewczynka pomogła mu także wtedy gdy przyjechała milicja, kryjąc go pod swój dach. Na ogół z tego wszystkiego wynika, że Ula często pomagała Zenkowi, jednak chłopiec zrewanżował się oddając pieniądze i pisząc do niej list miłosny.

może być 5 zadań . xd
1 5 1