Daje 20 punktów
Prosze o odpowiedzi na pytania :

" W jaki sposob Zmartwychwstanie Chrystusa wpływa na Twoją wiare i zmienia Twoje życie ? "

" W jaki sposob sakrament chrztu pomaga Ci w relacji, przyjaźni z Chrystusem ? "

" W jaki sposob umacniasz w życiu swoją wiare ? "

Bardzo bym prosił o krótkie odpowiedzi, na poziom drugiej klasy gimnazjum, dzieki

3

Odpowiedzi

2010-04-08T19:36:17+02:00
- Wierząc w Zmartwychstanie - wierzę w Jezusa. Gdyby Jezus nie Zmartwychstał nie zbawił by całego świata - żylibyśmy w jednym wielkim grzechu.
- Przyjmując Chrzest staje się dzieckiem Bożym, wchodzę do wspólnoty Kościoła. Mogę powierzać Bogu moje troski, prośby itp.
- Chodzę do Kościoła w niedziele i święta, modlę się codziennie, chodzę na lekcje religii
2 3 2
2010-04-08T19:36:28+02:00
W swoim życiu wiarę umacniam np. poprzez chodzenie do kościoła, w ten sposób staram zbliżyć się do Jezusa i pogłębić swoją wiarę.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:39:14+02:00
1 Pokazuje mi że dla Boga nie ma nic niemozliwego że on jest panem świata i że to on może mi pomuc

2 Zblirzył mnie do Boga pokazał ze bóg wybacza wszystko co zrobiłem/-zrobiłam
że zawsze mnie wysłucha.

3 Poprzez moglitwe , przyjmowanie sakramętów


Starałem sie tak na 2 klase mam nadzieje ze mi wyszło
3 4 3