Odpowiedzi

2010-04-08T19:35:40+02:00
Ponieważ on jest święty,a pielgrzymki odbywają się w święte miejsca lub groby świętych.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:55:25+02:00
Święty Wojciech bardzo zasłynął i jest jednym z ważniejszych świętych. W Kościołach bardzo często się go wspomina, szczególnie 23 kwietnia. Ludzie odwiedzają miejsca wielu świętych, nie tylko świętego Wojciecha. Jednak o nim powinniśmy też pamiętać, wiedzieć co dla Nas uczynił i go odwiedzać. Myślę, że pielgrzymki do grobu świętego Wojciecha są jak najbardziej wskazane.
6 5 6