Odpowiedzi

2010-04-08T19:34:56+02:00
2010-04-08T19:37:01+02:00
Hydraulika, dźwignie, koła pasowe, korby, automobil sterowany mechanizmem zegarowym, tłoczarka oliwy.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:40:44+02:00
Zaprojektował armatę odtylcową
wynalaz stożkowe kule strzelnicze
pas do pływania,
zegar
skonstruował nietypową katapultę (ogromną kuszę, która mogła miotać całe pnie i skały)
mięśniolot
aeroplana
śmigłowiec
spadochron
łódź podwodna
czołg
robił projekty architektoniczne (model kopuły katedry, plany pałacu)

P.S niektóre z jego projektów zostały zbudowane dopiero po 400 latach
5 4 5