Odpowiedzi

2010-04-08T19:35:36+02:00
Nstrukcja obsługi telefonu komórkowego
1.Włóż do środka kartę SIM i baterię.
2.Przyciskiem na górze telefonu uruchom go.
3.Wpisz kod PIN.
4.Aby dodać wpis do książki telefonicznej kliknij: ,,Menu'' , ,,Książka telefoniczna'' , ,,Dodaj kontakt''.
5.Ab wysłać wiadomość kliknij ,,Menu'' , ,,Wiadomości'' , ,,Nowa wiadomość'' i napisz. Następnie wpisz numer lub wyszukaj go w książce telefonicznej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:47:33+02:00
1. Ściągamy klapkę i wyciągamy baterie po czym wkładamy w wolne miejsce kartę SIM.
2. Wkładamy baterię oraz nakładamy klapkę.
3. Nad ekranem jest malutki przycisk służy on do załączenia telefonu.
4. Klikamy na przycisk.
5. Wpisujemy kod PIN.
6. Chwilkę czekamy.
7. Możemy cieszyć się telefonem.
1 5 1