Bardzo ważne! Chce napisac list do angli do pewnej ,,gwiazdy'' i nie wiem jak go zaadresowac, co wlozyc do koperty abym dostala odpowiedz. Co powiedziec na poczcie, ze jaki znaczek chce?

Wytlumaczcie, plis jak niepelnosprawnemu dziecku :) krok po kroku :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:36:46+02:00
Spoko :D
1. Idziesz na pocztę
2. kupujesz:
a) 2 koperty (jedna musi byc ciut większa od drugiej)
b) znaczek międzynarodowy bądź kupon IRC x2
3. Piszesz list
4. Kartke wkładasz do mniejszej koperty.
5. Na mniejszej kopercie naklejasz znaczek i adresujesz ją do siebie.
6. Punkty 4 i 5 wkładasz do większej koperty, którą adresujesz do gwiazdy i naklejasz na niej znaczek.

Chyba tyle :)

Liczę na naj :D
2010-04-08T19:48:22+02:00
Napisz imię i nazwisko gwiazdy znajdź w internecie jego dane osobowe(ulica) napisz:hey I'm your big pipe. I am a Pole. I'd love to get your autograph, greeting ......(tu twój podpis)tłumaczenie (hej jestem twoją wielką fajką .Jestem polką .Bardzo bym chciała dostać twój autograf ,pozdrowienia ......)Do koperty dożuć pustą kartkę na autograf ,wytnij parę czerwonych serduszek i wrzuć do koperty.Na poczcie się zapytaj ile znaczków musi być na kopercie (bo każda miejscowość itd ma inną ilość znaczków ,wiem bo moja mama pracuje na poczcie )naklej je i wyślij .