Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:24:57+01:00
1. horses
2. goat
3. sheep
4. chickens
5. geese
6. calves
7. lambs
8. ducks
9. checks
10. ponies
11. cows

powinno być ok :)
3 2 3
2009-11-03T14:33:24+01:00
1 horses
2 goat
3 sheep
4 chickens
5 geese
6 calves
7 lambs
8 ducks
9 checks
10 ponies
10 cows
2 5 2
2009-11-03T14:34:07+01:00
1. horses
2. goats
3. sheep
4. chickens
5. geese
6. calves
7. lambs
8. ducks
9.checks
10. ponnies
11.cows

:)
2 5 2