Odpowiedzi

2010-04-08T19:53:18+02:00
Suma liczb- 270
I liczba- x
II liczba- 2x
III liczba- 6x

x+2x+6X=270
9x=270 \:9
x= 30

Odpowieź
I liczba- 30
II liczba- 2* 30= 60
III liczba- 6* 30= 180
2010-04-08T19:57:29+02:00
X pierwsza liczba
y druga liczba
z trecia liczba

x+y+z= 270
x=0,5y
z=3y

x+y+3y=270
x=0,5y
z=3y

x+4y=270
x=0,5y
z=3y


0,5y+4y=270
x=0,5y
z=3y

4,5y=270
x=0,5y
z=3y

y=60
x=0,5*60
z=3*60

y=60
x=30
z=180

spr 180+30+60=? 270
270=270
l=p




Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:03:04+02:00
I liczba - x/2
II liczba - x
III liczba - 3x

x/2+x+3x = 270 |*2
x+2x+6x = 540
9x = 540 |:9
x = 60
I liczba - x/2 = 60/2 = 30
II liczba - x = 60
III liczba - 3x = 3*60 = 180
1 5 1