Odpowiedzi

2009-11-03T14:21:46+01:00
Ula i Zenek byli w sobie zakochani. Choć tego sobie nie okazywali. Wobec siebie byli sympatyczni, mili i przyjacielscy. Bardzo się lubili.
2009-11-03T14:22:05+01:00
Ula bardzo chciała pomóc Zenkowi,była miła itd
Zenek chciał jej zaimponowac ,był tajemniczy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:26:59+01:00
Ula i Zenek byli w sobie zakochani lecz nie umieli sobie tego okazywać. Zachowywali sie wobec siebie jak przyjaciele. Ula pragnęła bardzo pomóc Zenkowi lecz on niezabardzo chciał tą pomoc przyjąć. Zenek chciał się przypodobać Uli a ona się go wstydziła.
1 1 1