Odpowiedzi

2010-04-08T19:44:40+02:00
,,Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem,ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"

Dla świata, innych krajów jestem tylko normalnym człowiekiem, jak każdy inny. Całym światem jestm np. dla mamy, bo ona mnie kocha i gdyby cos mi sie stało, to by oszalała.
2 3 2
2010-04-08T19:48:04+02:00
Tu chodzi o to że np. dla ludzi z całego świata jesteś tylko zwykłym człowiekiem ale dla niektórych ludzi jesteś bardzo im bliską osobą a także bardzo cenną...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:50:59+02:00
"Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem." - osoba, może dla świata nie zasłynęła czymś wyjątkowym, nie jest sławna, nie została nagrodzona Noblem, lecz dla niektorych ludzi jest kimś wyjątkowym i jedynym, oni ją poznali i chcą z nią spedzić całe życie, nie potrafią sobie bez niej poradzić, po prostu kochają ją, chcą jej szczęścia i widzą w niej cały świat.
2 3 2