'Wyobraź sobie, że Twoi dziadkowie obchodzą 50 rocznicę ślubu. Zredaguj tekst, który może być dedykacją w prezencie, który wręczasz im z tej okazji.(prezentem moze by np, ksiazka)

Prosze nie sciagac zad z internetu, i jeśli nie wiesz jak to zrobic to sie za to nie bierz.

;))) z góry dzięki ;)))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:50:22+02:00
Z okazji 50-tej rocznicy waszego ślubu pragnę złożyć wam najserdeczniejsze życzenia abyście się wzajemnie wspierali szanowali i kochali tak jak do tej pory.Moc uścisków!Kochająca was wnuczka.
4 3 4
2010-04-08T19:50:25+02:00
W maleńkiej obrączce uczuć świat cały,
Miłość, obowiązek, wzniosłe ideały.
Maleńka obrączka, a znaczy tak wiele...
Na całe życie włożona w kościele.

Kochanym Dziadkom w 50-tej rocznicy ślubu.
Zyczy kochana wnuczka.
4 2 4
2010-04-08T19:51:43+02:00
Droga Babciu, drogi Dziadku
Z okazji waszej pięćdziesiątej rocznicy ślubu, życzę wam przede wszystkim zdrowia oraz przeżycia wspólnie kolejnych pięćdziesięciu lat. Niech spełnią się wasze najskrytsze marzenia. Życzę wam również pociechy z wnuków.
Najserdeczniejsze życzenia w pięćdziesiątą rocznicę ślubu składa wasza wnuczka Kasia.
4 3 4