Mam takie zadanie do rozwiazania. Prosze pomóżcie bo nie jestem dobry z anglika ;pp w czasie Past Simple
Wracającz zajęć na kursie językowym w Anglii byłeś świadkiem wypadku drogowego.Relacjonujesz to zdarzenie swoim gospodarzom.Opowied
-jak doszlo do wypadku
-jakie byly jego skutki
-kto udzielil pomocy ofiarom wypadku
prosze tez o przetlumaczenie.
Można u użyc takich zwrotów;
He suffers from: pneumonia, flu, heart disease, indigestion, cancer, an allergy
The doctor:examined the patient, gave him an injection, wrote a presciption, cured the disease

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:35:44+01:00
I saw a car accident yesterday. The driver in a red car didn't see "stop" sign and rode in a car approaching from the opposite direction. I was so scared I didn't want to see what is going to happen. But fortunately no-one died. I called a police and ambulance. Also there was many people so we all tried to help.

Widziałem wczoraj wypadek samochodowy. Kierowca czerwonego samochodu nie zauważył znaku "stop" i wjechał w samochód nadjeżdżający z naprzeciwka. Bałem się, nie chciałem zobaczyć co się stanie. Ale na szczęście nikt nie umarł. Zadzwoniłem na policje i pogotowie. Było tam też sporo ludzi i my wszyscy próbowaliśmy pomóc.

Nie wiem czy dokładnie o to chodziło ale zawarłam w tym wszystko co jest w zadaniu. Jak doszło do wypadku, jakie byłu skutki i kto pomagał. :)
2009-11-03T14:38:07+01:00
Proszę bardzo :

Around hour 15, I was
witnessed a road accident, a truck collided with a bus in which there was a small group of persons
. Fortunately, there is no ofiar.Lekarz with sanitariuszami examined passengers.

Tłumaczenie :

Około godziny 15 byłem
świadkiem wypadku drogowego, samochód ciężarowy zderzył się z autokarem w którym znajdowała się mała grupa osób
.Na szczęście nie ma ofiar.Lekarz wraz z sanitariuszami zbadali pasażerów.