Odpowiedzi

2010-04-08T19:47:39+02:00
NF to jest nanofarad i jest jest to jednostka pojemności elektrycznej w układzie SI ;]


Czekam na naj ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:53:21+02:00
Witaj :)

nF jest skrótem od nanofarad - I część nano oznacza 10 do potęgi -9 czyli
jedna miliardową, a II część jednostkę pojemności elektrycznej / nie mylić
z faradayem 1F = 96 500 C /.

Semper in altum............................pozdrawiam :)
2010-04-08T19:53:44+02:00