W poniższych zdaniach skreśl błędne informacje. / Jak byście mogli to piszcie same złe wyrazy po przecinku. z góry dzięki. ; )

Wiele bezkręgowców ma szkielet wewnętrzny / zewnętrzny. U ślimaka oraz małża jest nim muszla, a u rak, muchy i krzyżaka szkielet stanowi chitynowy oskórek / wysycony solami mineralnymi pancerz. Muszla mięczaków rośnie razem ze swoim właścicielem. Wzrost pajęczaków następuje tylko podczas przeobrażenia / linienia.U pijawki i dżdżownicy funkcję szkieletu pełni zamknięty układ krwionośny / płyn wypełniający jamę ciała. Wszystkie kręgowce maja szkielet zewnętrzny / wewnętrzny,zbudowany z tkanki kostnej i chrzęstnej. Szkielet kręgowców jest lekki / ciężki, co ułatwia poruszanie się tych zwierząt i umożliwia im osiąganie dużych rozmiarów.

2

Odpowiedzi

2010-04-08T19:53:46+02:00
Skreślamy:
Wiele bezkręgowców ma szkielet wewnętrzny / zewnętrzny (wydawało mi się że bezkręgowce nie mają szkieletu) ale obstawiam że skreślimy wewnętrzny
oskórek
przeobrażenia
płyn wypełniający jamę ciała.
zewnętrzny
ciężki

pozdrawiam;**
109 3 109
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:06:52+02:00
Skreśl :
wewnętrzny
oskórek
linienia
układ krwionośny
zewnętrzny
ciężki
168 3 168