Odpowiedzi

2010-04-08T19:53:32+02:00
Jeden z pierwszych entuzjastów gazu - Zachaus Winzler wykorzystał gaz jako nowy rodzaj opału w swoim domu w Austrii i doprowadził go do kuchni, używając - prawdopodobnie jako pierwszy - do gotowania. Próbował spopularyzować kuchenki gazowe, jednak nie znalazły się one w powszechnym użyciu przed końcem stulecia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:56:42+02:00
Zachaus Winzler był wynalazcą. Jako jeden z pierwszych wykorzystał gaz jako nowy rodzaj opału w swoim domu w Austrii i doprowadził go do kuchni, używając (jako pierwszy) do gotowania. Próbował spopularyzować kuchenki gazowe.
1 5 1