Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T19:51:18+02:00
Fg=m*g

czyli ciężar ciała zależy od masy ciała i współczynnika przyciągania ziemskiego (na Ziemi jest to g=10N/kg)
10 4 10
2010-04-08T19:54:37+02:00
Ciężar ciała zależy od grawitacji i od tego jak porusza się ciało niebieskie, na którym ważymy ciało.
8 2 8
2010-04-08T19:56:44+02:00
-od siły przyciągania ziemskiego
- od masy ciała
-Od grawitacji
-od przyciągania
6 1 6