Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:39:10+01:00
1)Slodki, mozna go kupic w kazdym sklepie ze slodyczami.(cukierk)
2)jedensty miesiac w kalendarzu.(Listopad)
3)Osoba nie jedzaca miesa.(wegetarianin)
4)Jedna z dzielnic warszawy.(zoliborz)
5)Stolica Turcji.(Ankara)
6)Pojaz majacy 2 kola i jest napedzany sila miesni.(rower)
7)Sklada sie z istoty bialej i szarej.(mozg)
8)wkladamy do niego kwiaty.(wazon)
9)Druga stolica Polski.(Krakow)
10)Ten kraj graniczy z Hiszpania i Francja.(Andora)
2009-11-03T14:45:11+01:00
1, CENTRALNA GWIAZDA UKŁADU SŁONECZN.
2, SZCZEKAJĄCE ZWIERZE
3, DOPEŁNIACZ L.MN WYRAZU PIENIĄDZ
4, LEJE SIE Z NIEBA
5, PŁYWA W WODZIE
6, ... NIEBORAK
7, CIĄGNIE GO KOŃ
8, W NIEJ PIASEK
9, PRACOWITY OWAD
10, W SKRZYNI PIRATA

W ZAŁĄCZNIKU KRZYŻÓWKA PZDR ;)