Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:01:17+02:00
Och- wyraz pozazwiązkowy
jak niestarannie- okolicznik sposobu
uprzątąłeś- orzeczenie czasownikowe
dwie- przydawka liczebna
grządki- dopełnienie
kwiatowe- przydawka rzeczowna
w ogródku- okolicznik miejsca
2010-04-08T20:08:54+02:00
Och - partykuła
jak - partykuła lub zaimek pytający
niestarannie - przysłówek
uprzątnąłeś - czasownik
dwie - zaimek
grządki - rzeczownik
kwiatowe - przymiotnik
w - przyimek
ogródku - rzeczownik ( jezeli weźmiemy pod uwagę określenie "w ogródku" - to nazywa sie wyrażenie przyimkowe, czyli przyimek + rzeczownik).