Odpowiedzi

2010-04-08T20:00:20+02:00
Kiedy jestem smutny staram się porozmawiać z bliską mi osobą, ponieważ wtedy czuję się lepiej. Wiem, ze gdy wyrzucę z siebie ten zły stan to poczuję ulgę. Smutek zwalczam także czytaniem ciekawych książek czasem nawet śmiesznych co powoduję, że jestem bardziej wesoła i szczęśliwa.
5 4 5
2010-04-08T20:01:23+02:00
Smutek możemy ukoić wna różne sposoby...Jedni jedza slodycze,inni idą do przyjaciela szukac pocieszenia, natomiast ja...pprostu idę na zakupy. Kupujac ubrania zapominam o swoich problemach.

pozdr i liczę na naj :)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:05:18+02:00
Gdy jestem smutny, zmartwiony, przygnębiony, czuję się niepotrzebny - słucham muzyki. Jest to mój sposób na depresję. Relaksuję się, odprężam, zapominam o wszelkich smutkach. Wtedy niczym się nie przejmuję, nie myślę o złych rzeczach; w całości oddaję się słuchaniu moich ulubionych wykonawców. Można powiedzieć, że "odpływam". Lubię piosenki coś znaczące, z przesłaniem, może nawet opisujące mój smutek. Czuję się w symbiozie z tą muzyką i na długie godziny jestem szczęśliwy.
Proszę :D
5 4 5