Odpowiedzi

2009-11-03T14:37:30+01:00
Pietruszka, sałata, słonecznik
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:37:50+01:00
Korzeń - marchew, pietruszka
łodyga - rabarbar, seler naciowy
liść - pietruszka, sałata, kapusta
kwiat - kalafior, brokuł
owoc - jabłoń, winogrono
nasiono - pszenica, orzech
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T14:40:12+01:00
Marchew,
seler naciowy
kapusta
kalafior
pomidor
słonecznik

pozdr;)
2 3 2