Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:02:12+02:00
Powiedzenie Częśnika - " Mocium Panie"
powiedzenie Rejenta " Niech się dzieje wola nieba z nią sie zawsze zgodzić trzeba".
;))
9 3 9
2010-04-08T20:03:04+02:00
Rejent : ''Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba”
Cześnik: "mocium panie"
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T20:48:00+02:00
Rejent zawsze mówił : ''Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba”
Cześnik w swoje zdania wtrącał : "mocium panie"
11 3 11