Odpowiedzi

2010-04-08T20:05:28+02:00
Szanowny Burmistrzu! 08.03.br.

Zgłaszam że w lesie przy moim bloku jest dzikie wyspisko smieci. Ludzie z domków jednorodzinnych wyrzucają tu śmieci. Wszystkie butelki , papirki z pikników trafiają własnie tu. Przez to zmienjszyła sie populacja zwierząt w lesie. Przykro patrzec na tak zanieczyszczone środowisko. Ludzie nie odwiedzają lasu by mile, aktywnie spedzic czas gdyż nie ma nic przyjemnego w oglądaniu worków ze śmieciami. Pragniemy by coś z tym zrobiono, by uprzątnieto las. Pilnie wzywamy o interwencje!






Kierownik spóldzielni misszkaniowej..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:22:00+02:00
Maria Kwiatkowska 08.04.2010,Katowice
ul.Chopina 12/3
67-233 Katowice
tel. 567-876-456


Burmistrz Miasta i Gminy Katowice
Henryk Kowalski


Panie Burmistrzu zwracam sie do pana z prośbą o przyjrzenie się i eweltualna interwencję w sprawie dzikiego wysypiska, które znajduje sie nad samą rzeką San nie opodal dzikiego zagajnika przy ul. Wolności na przeciw kościoła św. Magdaleny. Prośbę swą motywuje tym iż zalegaja tam odpady pochodzenia przemysłowego i gospodarczego co w znacznym stopniu może spowodować zanieczyszczenie ekologiczne i chemiczne rzeki.
Równoczenie proszę aby te miejsce zabezbieczono na przyszłość w celu uniknięcia podobnej sytuacji w przyszłości, jednoczenie nadmieniam iz w odległości ok. 100m znajduje się plac zabaw dla dzieci oraz przedszkole co może spowodować poważne zagrożenie zdrowia przebywających tam dzieci.
Bardzo proszę o pilne rozpatrzenie w/w sprawy w trosce o nasze wspólne dobro.


Z poważaniem
Maria Kwiatkowska

Napisałam z akapitami tak jak powinno być, ale po wysłaniu wyświetliło w całym ciągi. Nie wiem jak u ciebie ale myśle że będzie dobrze:)

Jesli wybierzesz moja odpowiedź to daj znać jaka ocenę dostałeś, bardzo jestem ciakawa:)
1 5 1