Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:12:29+02:00
Bardziej do gustu przypadła mi postać Marcina Borowicza, ponieważ pokazuje cudowną przemianę wstydliwego bohatera w prawdziewgo patriotę. Marcin Borowicz pomimo wielu trudności w tym śmierci matki dawał sobie rade i w życiu i w nauce. Bohater przeżył również parę chwil trudności i słabości, ale nie poddał się nie uległ pokusie bycia złym człowiekiem. Reduta Ordona jest wybawieniem dla Marcina. Na nowo otworzył swe serce dla polskiej ojczyzny i to mnie najbardziej w nim ujmuje.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T20:42:30+02:00
Najbardziej do gustu przypadła mi postać Andrzeja Radka. Chłopiec realizował swoje idee, bez względu na przeciwieństwa losu. Nie poddawał się. Chciał wyrwać się ze swojego stanu - wytrwale dążył do wyznaczonego przez siebie celu. Myślę, że powinniśmy brać z niego przykład, być tak samo konsekwentni, wytrwali, odważni jak on.